Usein kysytyt kysymykset
TILAAMINEN
Voit tehdä tilauksen täältä nettisivujemme kautta tai olemalla yhteydessä maksuttomaan asiakaspalveluumme maanantaista perjantaihin klo 9-17 puh. 0800 304030 tai sähköpostitse haluamanasi ajankohtana asiakaspalvelu@suomenterveysravinto.fi
Tuotteistamme saattaa olla tarjouksia myös sosiaalisessa mediassa.
Lähetämme kaikki toimitukset kirjepostina. Tästä johtuen niitä ei voi seurata.
Toimitusväli riippuu tilaamastasi tuotteesta. Jatkotoimitusten lähetyspäivän näkee aina edellisestä laskusta. Oletusasetuksilla seuraava lähetys saapuu automaattisesti silloin, kun edellinen purkki olisi suositellulla annostuksella ja käyttötahdilla lähes tyhjä. Toimitusväliä voi kuitenkin milloin tahansa säätää omaan tahtiin sopivaksi ottamalla yhteyttä maksuttomaan asiakaspalveluumme.
Toimitamme lähetykset tällä hetkellä vain Suomeen.
Kehomme rakastaa säännöllisyyttä. Myös lisäravinteista saa parhaan mahdollisen hyödyn irti, kun niitä käyttää säännöllisesti. Olemme halunneet tehdä tämän Sinulle mahdollisimmat helpoksi. Sen vuoksi lähetämme uuden paketin ennen kuin edellinen loppuu. Näin säilytät myös hinnan edullisena.
Mikäli tilaukseen on tarpeen kuitenkin tehdä muutoksia tai haluat kertaluontoisen lähetyksen, se onnistuu helposti maksuttoman asiakaspalvelumme kautta maanantaista perjantaihin klo 9-17 numerosta 0800 304030 tai sähköpostitse haluamanasi ajankohtana asiakaspalvelu@suomenterveysravinto.fi
MAKSAMINEN
Maksat tuotteen aina vasta saatuasi sen. Lasku on pakkauksen mukana.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Maksuton asiakaspalvelunumero: 0800 304030 (ma-pe 9–17)
Sähköposti: asiakaspalvelu@suomenterveysravinto.fi
TOIMITUS
Ensimmäinen tilaus saapuu noin kahden viikon kuluessa tilausajankohdasta. Jatkotoimitusten lähetyspäivän näkee aina edellisestä laskusta, josta sen voi kätevästi kirjata vaikka purkin kylkeen.
Ei, sinun ei tarvitse huolehtia postikuluista, sillä toimitus on aina maksuton kaikille tuotteillemme. Toivottavasti ostokokemuksesi on mieleinen!
Tahdomme tehdä asiat helpoiksi asiakkaillemme ja toimittaa tuotteet suoraan kotiin.
Tämä saattaa johtua postinjakajasta tai postin jaottelukeskuksen virheestä. Kirjelähetysten pitäisi aina tulla suoraan kotiin.
PERUUTTAMINEN JA PALAUTTAMINEN
Voit perua tilauksesi ottamalla yhteyttä maksuttomaan asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 0800 304030 (arkisin klo 9-17) tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@suomenterveysravinto.fi
Mikäli haluat peruutuksen koskevan jo seuraavaa toimitusta, muistathan tehdä tilauksen lopetuksen viimeistään 14 pv ennen seuraavaa lähetyspäivämäärää, jonka voit tarkistaa edellisestä laskustasi.
Ehdottomasti! Asiakaspalvelijamme hoitavat asian kuntoon maksuttomassa numerossa 0800 304030 (arkisin klo 9-17) tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@suomenterveysravinto.fi
Mikäli haluat muutoksen koskevan seuraavaa toimitusta, muistathan tehdä ilmoituksen meille viimeistään 14 pv ennen seuraavaa lähetyspäivää, jonka voit tarkistaa edellisestä laskustasi.
Avaamattoman tuotteen voi palauttaa ilmaisena asiakaspalautuksena 14 vuorokauden kuluessa tilauksen peruutuksesta. Kuluttajasuojalain mukaisesti voit purkaa kaupan 14 päivän sisällä. Harkinta-aika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden pitää olla käyttämättömiä.
Alla ohjeet palautusta varten:
- Kirjaa pakkauksen päälle ”palautustunnus: 674798” sekä ”ASIAKASPALAUTUS”.
- Ruksaa oma nimesi ja osoitteesi yli ja tiputa paketti Postin oranssiin kirjelaatikkoon.
- Lasku tulee olla pakkauksen mukana.
Reklamaatiotapauksissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, joka käsittelee palautuksen tapauskohtaisesti. Maksuton asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9-17 numerossa 0800 304030 tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@suomenterveysravinto.fi
Tarkemmat palautusehdot näet toimitusehdoista.
Palautus on asiakkaalle aina maksuton.
Korvaamme toki tuotteen uudella, jos se ei ole laadultaan ensiluokkainen. Otathan reklamaatiotapauksissa yhteyttä maksuttomaan asiakaspalveluumme 0800 304030 (arkisin klo 9-17) tai valitsemanasi ajankohtana sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@suomenterveysravinto.fi
Muut yleiset kysymykset
Suomen Terveysravinto on täysin suomalainen yritys ja verorahamme jäävät aina Suomeen.
Varmistamme, että tuotteiden arviot ovat peräisin asiakkailta, jotka ovat ostaneet tuotteet. Ne on saatu suoraan asiakkailta asiakapaluvemma kautta (tai asiakkailta, jotka ovat vastaanneet tuotetyytyväisyyskyselyihin tai arviointipyyntöihin). Joidenkin uusien tuotteiden kohdalla voimme pyytää valittuja ennakkokäyttäjiä antamaan rehellisen palautteensa tuotteesta. Positiivisen arvion antaminen ei ole tällöin tuotteen saamisen ehtona.
Kuluttajapalautteet pyydetään sähköpostilla tilauksen tehneiltä asiakkailta, joten voidaan varmuudella tietää, että henkilö on todella tehnyt ostoksen. Samoin palautteita voidaan saada yleisesti asiakaspalvelun sähköpostiin, jolloin henkilön asiakkuus tarkistetaan.